Opin poluilla oppineita kirjan kansi

Koulutusliikelaitos lahjoittaa kevään 2021 ylioppilaille lukiokoulutuksen historiateokset

Kajaanin kaupungin koulutusliikelaitos lahjoittaa tänä keväänä 2021 Kajaanin lukiosta ylioppilaaksi valmistuville Opin poluilla oppineita -historiateokset. Professori, tietokirjailija Reijo Heikkisen kirjoittamassa teoksessa tarkastellaan Kajaanin koulutuksen ja erityisesti lukiokoulutuksen vaiheita vuosisatojen saatossa.

Professori Reijo Heikkinen pitää juhlapuheen ylioppilasjuhlassa.

Ylioppilaat saavat kirjat Kajaanin lukion ylioppilasjuhlassa lauantaina 5.6.2021. Ylioppilasjuhlaan voivat osallistua paikan päällä vain ylioppilaat, lukion henkilöstö ja esiintyjät. Muulla juhlaväellä on mahdollisuus seurata juhlaa striimattuna. Ylioppilaat, jotka eivät mahdollisesti pääse osallistumaan juhlaan, voivat hakea kirjan lukiolta myöhemmin.

Kirja myynnissä kesällä Kainuun museossa

Opin poluilla oppineita – Kajaanin opillisen koulutuksen – erityisesti lukiokoulutuksen – vaiheita Kajaanin pedagogiosta koronakevääseen 2020 -niminen historiateos on myytävänä 1.6.-20.8.2021 Kainuun museossa osoitteessa Asemakatu 4, 87100 Kajaani. Kirjan hinta on 30 €.

Opin poluilla oppineita kirjan kansi

Lisätietoja teoksesta antavat:

Kajaanin koulutusliikelaitoksen johtaja ja historiatoimikunnan puheenjohtaja
Anssi Tuominen
anssi.tuominen@kao.fi