Kajaanin lukion penkkarit ja vanhojen tanssit 2024

Kajaanin lukion penkkarit ja vanhojen tanssit ovat viikolla 6. Penkkareita vietetään koululla torstaina 8.2.2024. Abien järjestämä penkkariohjelma alkaa lukion salissa klo 11.15. Toisen vuosikurssin opiskelijat kantavat abit ulos n. klo 12.30 koulun Ratakadun puoleiselle pihalle, josta abit lähtevät penkkariajelulle klo 13. Kutsumme lämpimästi kaikki abien läheiset seuraamaan abien uloskantoa ja ajelulle lähtöä. Ratakadun puoleinen parkkialue ei ole käytössä penkkaripäivänä.

Rekat lähtevät kulkueena Kajaanin lukiolta ajamaan reittiä Lehtikankaan koulu – Kajaanin lyseo – Teppanan koulu – Kauppakatu – Keskuskoulu. Ajelu päättyy keilahallin parkkipaikalle.

Vanhojenpäivä on perjantaina 9.2. Vanhojen tanssien ensimmäinen näytös alkaa Kajaanihallilla klo 12.00. Näytös on suunnattu lukion ensimmäisen vuoden opiskelijoille ja peruskoulun yhdeksäsluokkalaisille. Muulle yleisölle vanhat tanssivat klo 14.00.

Tervetuloa seuraamaan Kajaanin lukion tapahtumia!